home
Lyrics? We have them! https://lyrics.az |  https://azlyrics.az |  https://azlyrics.com.az
artist browse | track browse | search | random lyric | submit lyric | contact us


  BROWSE LYRICS:

ABCDE
FGHIJ
KLNMO
PQRST
UVWXY
Z


SEARCH LYRICS:




Find:


SITE STATS:




- 390,755 lyrics
- 24,423 artists

Viewing Lyrics for G Building:

Artist:MOP
No album artwork found
Album:Warriorz
Track:G Building
 
Date Added:18/10/2007
Rating:not yet rated     
Views:2
 
Lyrics:Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

[Lil Fame]
I'm back and I'm stuck up in this bitch
[who dat?]
Me bitch [who dat?]
The Brooklyn thug, what the fuck you see bitch?

I'm known for regulatin this game, fuck a critic
Cuz when I'm spittin, I'ma split your shitit

When I aim, yo you try to get a name
But aint, provin a thang
I'm still doin my
thang,[go head] bells they still ring [uh huh]
Now who the lame that wan' tango with Lil Fame

Step in the ring and I'll break yo' ass up like Mills Lane
[AAAAAAAAHHHHH!!!] How you
like me now?
That *Kool Moe P* shit, nigga, put it down
Yo I need a silencer gat, shit
too loud
When that bitch start to holla, nigga do child
Made the church people on your
block wanna move out
I bump off and I dump off, and a nigga cool out
Why? Cuz when we
in the place with the guns in our waist
We don't say put your hands up, niggas stand up

You gotta get it, cuz you now listen
Dump off your body ?til your whole family die
fishin?
The street mayor, ghetto street playa
Hit your hooker with this heavy dick
meat playa ass cheek flare
Fuck the fame!, I agree fuck the fame
But I got four words
for ya, don't fuck with Fame
Cuz I'm a machine gun kelley, clappa dude
Write my name
across your belly, DRDRDRDRDRDRDRDR yap a dude!
Aint no escapin these streets I'm raised in

It's so amazin, we still blazin
Aint no savin yo' ass from hell raisin
They be
strippin your cantelope off the pavement
Wit yo' wig split in half and your chest caved in

So walk on the green, I'ma cut yo' ass down if you walk in between
So listen up and
hear me boy, I'm the American [slash!] pretty boy

HOOK:
First Fam, ridiculous

Violaters try to get with us, we quick to bust
Them false dudes can't get wit us

Hoes grillin cuz we too tough, too real, too raw, too rough
First Fam, ridiculous

Fools try to move but them fools can't get wit us
Cuz we holdin, blastin, lowlin,
blastin, strollin, trashin, rollin,
MASHIN!!

[Billy Danze]
I done
figured it out [what's that?]
They don't want us to shine [true]
You lost your mind if
you thought I tossed my iron
I still got it, for when I'm facin situations like this

You dissin? I'm hittin
Listen, is it me or the industry to understand
I'm a whole
different breed of man
Bill Danze, Brownsville, Bronx
And I'm servin double and single
shots on the rocks, nigga [AAAAAAAHHH!!]
What! Who gon' tame me
I'm a back block nigga
and can't, nobody change me
You can look at me strangely
Keep yappin at your dogs if I
go up in your mouth, don't blame me
First Family trainee, take what's mine
'99 is my
time to shine, that's that
[Take it easy] Fuck that, I'm ready yo
I refuse to dilute
jewels for you fools on this radio
Fizzy Wo', [suckas never played us]
They can't fade
us, they hate us, they anus
In fact when you touch 'em face to face, they stay in they place

They know I'm slayed up from the right side left five in one fist
Shutup! Shutup! Now
you wanna show love
You hear the soft music in the background it's your brain on slugs

Now, it's a dirty job but somebody gotta do it
So I crept up, stepped up, got to it [FIRE!!]


HOOK
 
 Add to del.icio.us    Digg this    Reddit


More MOP Lyrics:

1.   Operation Lockdown  view
2.   My Kinda Nigga Part II  view
3.   FACE OFF  view
4.   Anticipation  view
5.   POWER  view
6.   ROLL CALL  view
7.   Stick To Ya Gunz  view
8.   Brownsville  view
9.   New York Salute  view
10.   Ride  view


home | artist browse | track browse | search | random lyric | submit lyric | contact us | link partners