home
Lyrics? We have them! https://lyrics.az |  https://azlyrics.az |  https://azlyrics.com.az
artist browse | track browse | search | random lyric | submit lyric | contact us


  BROWSE LYRICS:

ABCDE
FGHIJ
KLNMO
PQRST
UVWXY
Z


SEARCH LYRICS:




Find:


SITE STATS:




- 390,755 lyrics
- 24,423 artists

Viewing Lyrics for X gonna give it to ya:

Artist:DMX
No album artwork found
Album:Unknown
Track:X gonna give it to ya
 
Date Added:18/10/2007
Rating:not yet rated     
Views:5
 
Lyrics:Arf arf
Yeah, yeah, yeah (Grrrr)
Uh, Yeah don't get it twisted
This rap shit, is
mine
Motherfucker, it's not, a fucking, game
Fuck what you heard
It's what you
hearin
It's what you hearin (Listen)
It's what you hearin (Listen)
It's what you
hearin (Listen)

[Verse 1]
X gon give it to ya
Fuck wait for you to get it on
your own
X gon deliver to ya
Knock knock, open up the door, it's real
Wit the
non-stop, pop pop and stainless steel
Go hard gettin busy wit it
But I got such a good
heart
I'll make a motherfucker wonder if he did it
Damn right and I'll do it again

Cuz I am right so I gots to win
Break break wit the enemy
But no matter how many
cats I break bread wit
I'll break who you sendin me
You motherfucker never wanted nothin

But your wife said, that's for the light day
I'm gettin down, down
Make it say
freeze
But won't be the one endin up on his knees, bitch
Please, If the only thing you
cats did is come out to play
Get out my way

[Chorus X2]
First we gonna ROCK,
Then we gonna ROLL
Then we let it POP, GO LET IT GO
X gon give it to ya
He gon
give it to ya
X gon give it to ya
He gon give it to ya

[Verse 2]
Ain't
never gave nothin to me
But everytime I turn around
Cats got they hands out wantin
something from me
I ain't got it so you can't get it
Lets leave it at that cuz I ain't
wit it
Hit it wit full strength
I'm a jail nigga
So I face the world like it's
Earl in the bullpen
You against me, me against you
Whatever, whenever
What the
fuck you gon do?
I'm a wolf in sheeps clothing
Only nigga that you know that can chill

Come back and get the streets open
I've been doing this for nineteen years
Wanna
fight me? Fight these tears
I put in work and it's all for the kids
But these cats done
forgot what work is (UH-HUH!)
They don't know who we be
Lookin! but they don't know who
they see

[Chorus X2]

[Verse 3]
Aiiyo where my niggaz at?!
I know
I got them down in the game
Give em love and they give it back
Talk to much for to long

Don't give up your to strong (What?!)
A dog to bow bow hug it
Shoutout to niggaz
that done it
And it ain't even about the dough
It's about gettin down for what you stand
for yo

[Chorus]
 
 Add to del.icio.us    Digg this    Reddit


More DMX Lyrics:

1.   Where Da Hood At  view
2.   My Niggas  view
3.   Ruff Ryders Anthem  view
4.   Some X Shit  view
5.   Rollin (Urban Assault Vehicle)  view
6.   We Dont Give a Fuck  view
7.   Come Back In One Piece  view
8.   Its On  view
9.   My Name Is Kiss  view
10.   2 Tears In A Bucket  view


home | artist browse | track browse | search | random lyric | submit lyric | contact us | link partners